Totalt antall sidevisninger

tirsdag 13. september 2011

Ny blogger"Tøddy`s match"

Som overskriften sier Tøddy`s match,så kommer denne siden til å dreie seg om mine fisketurer.
Om det er en treningstur,GPstevne eller WLstevne så skal jeg skrive noen ord her
etter hver tur.
Er ikke sikkert det blir mange ordene,da jeg ikke er noen kløpper på å skrive ;)

Vet at jeg kan bli "overengasjert" til tider, og da kan det bli en del ting som blir
skrevet ned som absolutt ikke burde vært publisert,håper på å unngå det,
men noen ganger må man skrive det man mener.

Som styremedlem i NKFF,så må jeg holde igjen noe men jeg vet at jeg helt
sikkert kommer til å irritere en del folk innimellom.

Så var det NM Siva, skal ikke skrive så mye om den konkurransen.
Jeg er selvfølgelig fornøyd med 3dje plassen,men det var like mye flaks som det
var prestasjon,sånn som ståa ble ihelga ;)
Synd den strekka ikke fikk vist seg fra sin bedre side,men med den sommern å
høsten vi har hatt med regn så var det ikke annet å vente.
Ser fram til neste tur dit med normal vannføring.

Gleder meg som en unge til resten av sesongen,med de 3siste gp`ne og ikke minst
winterleague,håper å tror på suksess i sistnevnte,da fiskingen hitill i år ikke har
vært som forventet.

Så får vi se da om det blir noe videre blogging,tror nok det nå som jeg har kommet
igang.

Tøddy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar