Totalt antall sidevisninger

fredag 5. oktober 2012

Tøddy`s siste??

Har skjedd en del siden sist jeg skrev her inne,med en GP VM og NM.
Med meget blanda resultat :S
Fra seier på siste gp,til sist på seksjon iVM og 2 marginale 4de plasser i NM.
Men,det har også skjedd det at vi har meldt inn oppbud på VentiPartner,og med de følger det har!!
Har fått alle ansatte i ny jobb :) samme uken som vi meldte oppbud og det er jeg meget glad for..
Jeg selv har valgt å ta en "lang" tenkepause om jobb og framtid,og også konkurranser.
Har fått flere tilbud om jobb innen det jeg har drevet med,men det er ikke mulig for huet mitt akkurat nå,å gå inn i jobb med det samme jeg har drevet med...
Kommer derfor heller ikke til å stille på resten av årets konkurranser,hverken gp,wl eller klubbkonk.
Pga,er ikke taggad i det hele tatt :(
Håper lysten kommer tilbake,for det er utrolig moro å konkurrere.Men det er ikke moro når ikke piggene er ute.
Ønsker alle lykke til med resten av sesongen,og måtte de "beste" vinne :)
Kommer helt sikkert innom og titter..
Trenger litt tid med kropp og sjel nå,og forhåpentligvis er piggene ute igjen til våren..

Vi høres..

3 kommentarer:

  1. Kommer til å savne deg på konkurranser framover Håvard. Men det er som du sier må være taggad for å delta, hvis ikke blir det bare et ork.
    Vi snakkes!

    SvarSlett
  2. Ta den tiden du trenger Tøddy, men kom fort tilbake! Du er allerede dypt savnet på konkurransene.

    SvarSlett
  3. Hei,
    Ja savnet etter dere å er stort så det må bety at huet mitt begynner å virke igjen :S
    Har hatt noen opp og ned dager helt siden før NM,har hatt et par fine samtaler med Finn E,som har hjulpet(Takker) og det er positivt igjen om dagen :) Nytter ikke å grave seg ned,men nå ser jeg bare framover.
    Kan jo føre positive ting med seg å dette :)
    Kommer til å stille på KM og siste GP men er litt usikker på WL,blir nok noen der å.
    Tøddy

    SvarSlett