Totalt antall sidevisninger

søndag 20. november 2011

Wl-6

Over en uke siden denne konken men har hatt så mye å gjøre på jobb at har ikke hatt ork til å skrive,,
6ern gikk på remastrekka i Rakkestadelva som er hjemmebane,men har aldri fått helt taket på denne strekka.
Dagen før konkurransen hadde vi i OVIF (gutteklubb) en av 5 årlige turer ut,og det pleier jo å gå som det går :(
Våknet søndag og var vel sånn tålig i form,men var ikke taggad idet hele tatt.Sleten i huet gett,men det gikk jo.Trakk peg 7 som normalt burde gitt fisk på 13 tap. men var bare snørrgjøss der ute denne gangen,fikk noe mort på topp 4 men ikke allverden. Hadde også laua der men gadd ikke å fiske etter den da jeg ikke hadde hundre% fokus.
Folk fikk fikk fisk rundt meg og både Rune(turgubben) og fjellis fikk brasme på hver sin ende av strekka.Etter et par brasmer på hver av de så resignerte jeg helt,om jeg ble nr3 eller sist betyr ingen ting når det er 1er eller 2er som gjaldt for meg denne gangen.Ble bare sittendes å ikke gadd jeg å prøve noe nytt heller :( Ikke før det hadde gått ca 3,5t da begynte jeg å fiske 3meter fra der jeg foret på topp 4 og dro duppen sakte oppstrøms og jaggu ble det fisk på nesten hvert utlegg siste halvtimen,,
Nok om det,der og da bestemte jeg meg for å stå over neste wl,for kanskje å få igjen gnisten :)
Og den har jaggu kommet igjen,så gleder meg til neste wl hvor jeg med sikkerhet skal slå Rune og alle de andre..All ære til Rune som i skrivende stund også har vunnet wl-7 Grattis Rune,3 på rad er imponerende..
Neste helg er det min tur;) Ligger litt bak de beste å vaker,men ikke lenger unna enn at jeg skal skli inn på et bananskæl å bli ihvertfall topp3...

Men Isegran på WL-8 kan bli litt peggy,men får håpe det ikke blir sånn..

Vi hørs

2 kommentarer:

  1. Bra å høre at gnisten er tilbake etter 1 uke uten. :-D

    SvarSlett
  2. Ja,må slutte å drikke,det var det som tok knekken på meg,,,

    Tøddy

    SvarSlett