Totalt antall sidevisninger

tirsdag 14. august 2012

Frustrasjon Ærlighet og Glede

Føler veldig trangen til å skrive ned noen ord ang.det som skjedde og ble sagt under og etter
helgens GP på Siva.

Frustrasjon, følte jeg veldig på allerede etter 1,5t og tankene gikk tilbake til fjorårets gp og nm på siva. Hvor veldig mange blanket i alle 3 konkurransene,derfor skrev jeg underveis i konken på facebook at jeg var på "Bingo på Siva" . Sånn i ettertid så har jeg tenkt mye på det som skjedde denne dagen,skulle nok aldri ha skrevet det men gjort er gjort.
Har hatt dårlig samvittighet overfor arrangørklubben,over at jeg skrev akkurat det.
Legger ned utrolig masse timer og penger i året for å delta på GPstevner,for jeg har et mål om
å ta meg ut på VMlaget hvert år,og målet med hver eneste gp er å vinne den..
Derfor ble frustrasjonen stor da det viste seg å bli som de andre gangene,piffen gikk rett å slett helt ut av meg,dette var en konk jeg så fram til,og skulle vinne.Greit å gjøre det dårlig i et stevne,for da kan jeg bare skylde på meg sjøl.Følte nå at andre gjorde meg dårlig,ikke bra tanke det men det var det jeg tenkte..
For meg så er GPserien blodig alvor,og når jeg ikke fikk hvert med på horrmund så trengte jeg
få poeng her for å følge med i toppen,..
Det ble ikke sagt så mye underveis fra min side annet enn at dette ville jeg ikke være med på neste helg,og det var flere som sa det samme og da blir det "boikott"..!!
Og allt som ble skrevet etter konkurransen har de fleste i miljøet lest så gidder ikke å gjenta noe
av det..
Blir sagt og skrevet mye dumt og også mye saklig i en opphetet diskusjon,men klarer ikke å slippe helt taket,gnager noe så inni helvete og er egentlig fortsatt litt irritert for føler at vi i Acerina er roten til allt dette her men det er det ikke!! Folk i fra flere klubber som ymtet det samme,men når noen står fram og sier noe om situasjonen så blir de "syndebukker" føler jeg da..

Ærlighet,har vært ærlig i allt jeg har sagt i forbindelse med denne situasjonen som oppsto på Siva,men ikke om allt jeg har gjort i ettertid..
Jeg har sagt opp mine verv i Nkff og Acerina, mest pga jobbrelatert og privatliv,men ble helt kvalm av situasjonen som oppsto der på gp,n og etterpå,at det var dråpen for at begeret fløt over.
Orker ikke mer diskusjoner og negativitet derfor har jeg også trekt meg.(egoistisk kanskje)
Og som nestleder i nkff så skal jeg egentlig være objektiv og saklig men det klarer jeg ikke i sånne situasjoner.

Glede,føler jeg er en viktig del av fisket samtidig som det er blodig alvor.
Følte ingen glede om søndagen og gjør fortsatt ikke det :( Tankene surrer hele tiden om at gidder jeg dette? Bruke masse penger og tid på en ting jeg ikke føler glede over,(vet jeg er sær) gleder meg til VM, men etter det kan det hende jeg roer ned fisket etter den,og bare blir med å arrangerer de siste stevnene som AC skal ha på Sandstangen,trenger en periode muligens om hvor jeg vil videre. Om det skal satses eller ikke,.
Satser jeg videre så blir det mer fisking i trege elver og vann,men hvis det blir til å ikke satse så blir det mer specimenfiske igjen,

Til slutt:Bra arrangemang Raufjørinen, som alltid med dere.Bare synd det ble som det ble med fisken,utrolig fin strekke som jeg helst ville sett at det var mer fisk på..

Frustrert"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar