Totalt antall sidevisninger

mandag 19. september 2011

GP 7. Silvatnet

Begynner med litt skryt idag,til arrangøren.
For et nydelig sted å ha GPstevner,fine oversiktlige pegger,bra ryddet,deilig med varm mat etter fiskinga,
bra premiering ;) Åsnes jff har en utrolig fin strekke der altså,som jeg håper blir å finne på neste års terminliste..
Spiller ingen rolle om fisken var litt liten,når det var så jevnt mellom fiskerne og det stort sett var fisk å få gjennom hele konkurransen.
Og så til det litt dumme:
Egne prestasjoner!! At det går ann,allt lå til rette for at Tøddy skulle gjøre det bra idag,men den gang ei.
Forberdelsene føler jeg var bra,tacklene fungerte,kjervinga fungerte;), men å legge igjen 6 og 7metern hjemme,LOL..
Rigget opp 12m TAP,4m og 5m toppknyt,la opp til en morteplass på 12m og koppet også ut en del mark til abbor,1,5m fra morteplassen på 12m. Og en morteplass på 5metern.
Så satt jeg der da fisket 12m TAP hadde vel tålig bra drag på det,men når en på hver side av deg fisker 7meter whip, og drar det dobbelte,så følte jeg meg dum over å ha lagt igjen 7metern hjemme :(
Vekslet mellom forplassene ved jevne mellomrom for å ikke drepe noen av plassene,men fikk aldri ordentlig draget.
Følte selv at jeg lå ann til andre,tredje på seksjonen lenge men ble dratt ifra av en TURGUBBE ;) som lurte opp søndagens eneste brasme(han fortjente den han,Rune) og de to på hver side av meg som hadde større snitt på fiskene.Som forøvrig var Eskildsen og Erikson.
Endte opp med en 4 plass på seksjonen som jeg langt ifra var fornøyd med,da jeg føler at jeg mestrer sånn type fiske..
Men det er mitt første år som Int.fisker og ambisjonene var ikke skyhøye før sesongen. Så dette året har gitt meg utrolig mye,både i konkurransene sammenheng og treningsmessig og ikke minst den uka til EM i Polen som bankrunner.
Savner flere treningsturer sammen med andre for å matche,noe det har vært allt for lite av iår.
Har hatt noen turer med Niklas og Tonje,og de er mye mer verdt enn hundre turer alene ;) Takker for det,ser ut som det blir en forandring på dette nå når det gjelder neste år...

Nå er det Acerina`s KM i moderene meite som står for tur førstkommende søndag i Tunevannet,gleder meg til det.Kommer til å bli en tøff batalje tenker jeg med mort/laue som hovedmål ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar